Katalog testów sprzętu wędkarskiego

Kołowrotek gruntowy Robinson Method Master FD 404

Rynek sprzętu dedykowanego do metody stale się powiększa, przez co coraz cięższe stają się poszukiwania tego idealnego akcesorium, które w 100% odpowiadałoby naszym wymaganiom. Z tego względu staramy się jak najobiektywniej i w pigułce przedstawić charakterystykę danych modeli, ułatwiając Wam to zadanie. W ostatnim czasie mieliśmy okazję przyjrzeć się parametrom kołowrotka ze stajni Robinson – Method Master FD 404. Zobaczcie, co wyszło z tych obserwacji.

Przynęta gumowa Savage Gear LB Roach PADDLE Tail

Świat gum to bardzo kolorowe miejsce. Jak ktoś do niego wejdzie to bardzo ciężko jest mu z niego wyjść. Producenci doskonale o tym wiedzą. W związku z tym wprowadzają do swojej oferty cały czas nowe modele, wzory, rozbudowują kolory, wielkości. Nowej przynęcie ciężko jest zostać zauważonej, musi mieć to coś. Sprawdzimy czy guma LB Roach PADDLE Tail ma właśnie takie coś.

Wobler Adusta Zacrawl

Wobler powierzchniowy Adusta Zacrawl

Najbardziej emocjonującym elementem wędkarstwa są brania z powierzchni. Od spławikowców łowiących na skórkę chleba, przez muszkarzy z suchą muchą, po spinningistów z przynętami powierzchniowymi – wędkarze poszukują sposobu do skuszenia ryby do widowiskowej zbiórki.
Sztuka ta jest niesamowicie trudna, poza odpowiednim okresem kluczowe jest dobranie odpowiedniej przynęty. Tym bardziej z ogromną ciekawością przystąpiliśmy do testu Zacrawl marki Adusta

Zanęta Optima Profess

Każda firma produkująca i sprzedająca zanęty musi zatem posiadać bogatą paletę produktów, w której wędkarze odnajdą coś idealnego dla siebie i swojego łowiska. Szeroką gamą zanęt dysponuje firma Profess, której produkty postanowiliśmy przetestować. Na naszą wędkarską arenę trafiła zanęta Optima. Jak wypadła? O tym w naszym artykule.

Plecionka JMC 8XCJ

Kiedy kolejny raz podchodziliśmy do testowania plecionki wędkarskiej, zastanawialiśmy się w jaki sposób odnieść się do produktu, z którym przyszło nam się zmierzyć. Do tej pory na łamach Fishing Testu opisaliśmy wiele różnych plecionek. Jedne wypadały lepiej inne gorzej, trafiły też w nasze ręce produkty bardzo wysokiej jakości. Z biegiem czasu wymagania wędkarzy rosną, idą oczywiście za tym coraz to lepsze produkty, które możemy zakupić w sklepach wędkarskich. Przykładem tego choćby są coraz to nowsze plecionki, z którymi mamy możliwość zapoznać się choćby na łamach naszego serwisu. Zapraszamy do recenzji japońskiej plecionki wyprodukowanej dla firmy JMC.

Wędka Robinson CityLiner Trout Spin 2.26m 3-18g

Czy kij z definicji przeznaczony do łowienia pstrągów, będzie również dobrym wyborem na dużą, nizinną rzekę? Postaramy się to sprawdzić w najnowszym teście. Przed nami ciekawa propozycja z oferty Robinsona. Wędka Robinson CityLiner Trout Spin 2.26m 3-18g. Zapraszamy do lektury.

Pellet zanętowy Method Feeder Profess

Method Feeder to technika, która wdarła się na salony wędkarstwa i zadomowiła już na dobre. Z tego względu polski rynek ocieka artykułami stworzonymi do tego sposobu łowienia, nęcąc nasze nozdrza zapachami i kusząc oczy kolorowym i coraz ciekawszym towarem. Aby ułatwić ten wybór, przetestowaliśmy kolejny produkt dedykowany technice Method Feeder. Tym razem jest to pellet zanętowy w rozmiarze 2 mm marki Profess. Jak sprawdził się na łowisku, czy sprostał oczekiwaniom? Na wszystkie pytania odpowiedzieliśmy w naszym teście.

Kombinezon wędkarski Norfin Alpha

Całkiem niedawno na polskim rynku pojawiła się bardzo popularna na wschodzie marka specjalizująca się w odzieży wędkarskiej. Mowa tutaj o firmie Norfin. Nam przyszło, jako pierwszym w Polsce, przetestować kombinezon wędkarski ściśle przeznaczony dla wymagających wędkarzy

Wędka Robinson Diaflex Speeder Perch Spin 198cm 2-10g

Wędka na okonia Robinson Diaflex Speeder Perch Spin 198cm 2-10g

Łowienie okoni to świetna rozrywka. Zazwyczaj stosowane są do jego połowu nieduże przynęty, małe obrotówki, gumki czy mini woblerki. Do takiego łowienia niezbędna jest delikatna wędka, która z dużym komfortem będzie posyłana lekkie przynęty na zadowalające odległości. Dzisiaj w teście przedstawiamy kij, który został stworzona właśnie z taką myślą – zapraszamy do lektury Diaflex Speeder Perch Spin 198cm 2-10g

Katalog testów sprzętu wędkarskiego

Nasz katalog testów to miejsce, w którym znajdziesz dokładnie wszystkie testy jakie wykonaliśmy. Są one posegregowane względem dat wykonania testu. Celem naszego portalu fishing-test.pl jest pomoc wszystkim wędkarzom, którzy zainteresowani są kupnem wędki spinningowej czy gruntowej, kołowrotka czy innego produktu wędkarskiego. Testy wykonują nasi testerzy specjalizujący się w różnych metodach połowu. Mamy grupę spinningistów, których ulubionymi rybami są głównie drapieżniki, szczupaki, sandacze i okonie. Mamy również silną grupę testerów gruntowych i karpiowych czyli takich, którzy łowią ryby spokojnego żeru. Do tych ryb zaliczamy karpie, leszcze, krąpie czy płocie. Testy te oczywiście można znaleźć w odpowiednich działach. Zachęcamy do komentowania umieszczonych testów, pisania uwag oraz propozycji. Ułatwi to nam przygotowanie listy nowych testów oraz przyszłym użytkownikom pozwali na jeszcze lepsze dopasowanie odpowiedniego sprzętu. Zachęcamy do przeglądania naszego katalogu, ponieważ cały czas jest on powiększany o nowe pozycje.

Testy wędkarskie

Testy wykonywane są zawsze w prawdziwych warunkach. Zanim powstanie pierwsza linijka tekstu sprawdzamy sprzęt dokładnie, szukając w nim błędów oraz innowacyjnych rozwiązań. Robimy to po to abyście czytając nasze testy dowiedzieli się wszystkiego co tylko można na temat danego produktu. Jest to ważne, dzięki temu staliśmy się najbardziej rzetelnym źródłem informacji na temat wędek, kołowrotków czy przynęt. Sprzęt często poddawany jest ekstremalnym testom, jak np. rzucanie cięższymi przynętami niż zaleca producent, łowienia ryb sprzętem nie dla nich przygotowanym. W ten sposób powstaje tekst, opasujący produkt nie tylko pod względem wyglądu i jakości produkcji ale względem przeznaczenia i tego jak sprawdza się on podczas łowienia. Mieliśmy już okazję łowić ogromną ilością wędek, kołowrotków, poznaliśmy plecionki i linki bardzo wielu producentów z całego świata. O przynętach wiemy już praktycznie wszystko. Stosowaliśmy przynęty miękkie jak gumy czy twistery, przynęty na szczupaka i okonia. Jerki a szczególnie jerki szczupakowe oraz woblery boleniowe, sandaczowe i sumowe. Kołowrotki spinningowe i gruntowe – takie rozróżnienie jest ważne jeśli chcemy aby zakupiony sprzęt długo nam służył.