Katalog testów sprzętu wędkarskiego: PRZYNĘTY

Savage Gear Cannibal Twister

Jakiś czas temu intensywnie testowaliśmy rippery z serii Cannibal. Okazały się bardzo łowne i przypadły nam do gustu. Tym razem mamy kolejną wariację tego modelu.

Przynęty wędkarskie to temat, który można ciągnąć godzinami. Wielu wędkarzy dopatruje się w pewnych tylko przynętach cech, które stają się niemal gwarantem sukcesu. Dla nas przedstawienie kolejnego woblera to bardzo trudne zadanie, bowiem w rękach mieliśmy już ich setki… I jak tu w związku z tym znaleźć coś, co będzie wędkarzy zaskakiwało? Z czystym sumieniem musimy powiedzieć jedno – Adusta zaskoczyła nas po całości!

Współczesne wędkarstwo stawia przed firmami produkującymi asortyment wędkarski coraz to ambitniejsze wyzwania. Jeszcze trudniej zapewne jest w kategorii przynęt, gdzie inżynierowie dwoją się i troją aby sprostać wymaganiom i oczekiwaniom wędkarzy. Savage Gear od jakiegoś czasu stara się przynętom z jednej ze swoich linii nadać charakter wiernie imitujący naturalny pokarm drapieżników. Mieliśmy realistyczne płocie, kaczki, szczury – teraz przyszedł czas na coś znacznie drobniejszego. Przed Wami strzebla w wersji 3D.

Wybór gumowych przynęt spinningowych jest olbrzymi. Katalogi producentów opisują szczegółowo innowacje, a sklepy dwoją się i troją aby dostarczyć wszystko to, czego potrzebują wymagający klienci. Producenci prześcigają się w tworzeniu nowości, i stosują coraz to ciekawsze rozwiązania w swoich produktach. Kiedy otrzymaliśmy do testów kolejną gumową przynętę, zastanawialiśmy się nad tym, co można więcej w gumce wymyślić…

Mimo, że rynek wędkarski bogaty jest w niezliczoną ilość zanęt, o różnorakich smakach i zapach, wytrawni karpiarze i grunciarze często sami kombinują nad recepturami własnych

Swego czasu błystka obrotowa była bez wątpienia przynętą pierwszego wyboru. Dziś prawdopodobnie prym oddała na rzecz przynęt gumowych. Jest jednak wielu spinningistów, którzy z obrotówką

Wszyscy doskonale wiemy, że w karpiarstwie i wędkarstwie gruntowym, bardzo ważnym punktem jest dobry, godny zaufania sprzęt. Jednak nie tylko. To tylko połowa sukcesu.  Drugą

Co jakiś czas mamy ochotę, a wręcz obowiązek, sprawdzić produkty niestandardowe, charakteryzujące się niespotykaną budową lub zastosowaniem. Tego typu rzeczy możemy znaleźć praktycznie we wszystkich

Przynęty gumowe bez wątpienia należą do najbardziej popularnych przynęt spinningowych. W naszych pudełkach mnożą się niemal przez cały sezon. Producenci doskonale wiedza o tym, że

Sezon letni dawno już za nami. Nie znaczy to jednak, że nie możemy przyglądać się przynętom przeznaczonym pod drapieżniki których szczyt żerowania przypada na miesiące

Wielu wędkarzy łowiących na spinning, pomimo wypchanych do granic wytrzymałości pudełek z przynętami, ciągle poszukuje czegoś nowego. Producenci i dystrybutorzy doskonale wiedzą o tym fakcie,

Sezon na drapieżniki w pełni, a my wpadliśmy w szał łowienia na duże przynęty. Przeglądając oferty różnych producentów bardzo szybko zwróciliśmy uwagę na ofertę firmy

Powoli zbliżamy się do punktu kulminacyjnego sezonu na drapieżniki. Pochmurne dni i coraz chłodniejsze noce powodują spadek temperatury wody. Ryby zaczynają szykować się do ostrego

Wierne imitowanie naturalnego pokarmu staje się dla wielu producentów kluczowym wyzwaniem, mającym na celu przekonanie do swoich produktów potencjalnych klientów. Ciekawi byliśmy, jak na tego

Czytaj więcej »
Robinson Promocja CZerwiec2019
Plecionki JMC
na okonie

Ostatnie komentarze

• Bogdan111 w Ryobi Ecusima 3000Vi: “Serwis na Plus - kołowrotek naprawiony i nasmarowany (korbka również).Maj 16, 16:00
  • forexforyou w Skrzynia wędkarska JMC: “Taka sama jest w decathlonie za mniejszą kasiorę. https://www.decathlon.pl/skrzynka-4-szuflady-caperlan-id_8309992.htmlMaj 12, 19:33
  • Finezze 202 cm M Lure 4-18g w Finezze 202 cm M Lure 4-18 g: “Super Rafał takiej opinii szukałem. Właśnie dzisiaj kupiłem ten kijek z myślą, że będzie na wiślane sandacze z łódki. Kumpel…Maj 10, 18:05
  • Sobek w Plecionka Mikado Nihonto Octa Braid: “JEDNO WIELKIE DNO NIEPOLECAM TEGO NAWET KOMUŚ KTO MA Mało siana lepiej kupić 2 razy drazsza niż ten badziew pęka…Maj 5, 22:12
  • Łukasz w Skrzynka wędkarska Caperlan: “Użytkuję już dwa lata z górką i mogę w ciemno polecić. Przede wszystkim jest wytrzymała, upadała już, upadałem ja na…Maj 5, 15:16
  • STEFAN SZCZECIN w York Blue Diamond Spin 270/7-28g: “UŻYWAM 2 KIJÓW Z SERII BLUE DIAMOND EVO 270/20 i ZANDER 270/35 OD 2014 NA ODRZE KIJE…Kwi 28, 16:53
  • Zbych w Kołowrotek muchowy Mikado Trout #5/6: “Cześć Mam Właśnie taki kupiłem. Po pierwszym wypadzie w życiu z muchówką nad wodę…Kwi 28, 16:04
  • Mariusz w Plecionka Mikado Nihonto Octa Braid: “Zakupiłem w/w plecionkę o średnicy 0,18 mm o uciagu 16,4 kg. Przy statycznym naciągu, plecionka zrywa się przy wadze 6…Kwi 18, 19:20