Booster do zanęty Profess – Carp Signal i Smoke Fluo

tlo_non

W kilku ostatnich testach  skupialiśmy się głównie na przynętach i zanętach, opisując ich walory. Jednak co zrobić gdy to za mało, gdy czegoś nam brakuje? Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi firma Profess, wcielając do swej oferty booster do zanęty służący do zalewania i wzmacniania smaku ziaren, kulek i wszelkiego rodzaju przynęt i zanęt. Poniżej postaramy się przybliżyć dwa produkty, które dane nam było przetestować na wodą. Carp Signal Booster oraz Smoke Fluo Booster od Profess

Charakterystyka ogólna

Booster do zanęty są to produkty, których głównym zadaniem jest dopalanie przynęt lub zanęt wędkarskich. Zazwyczaj są to gęste płyny, często smużce, które mają dodać kopa naszym głównym produktom do nęcenia ryb. W nasze ręce wpadły dwa boostery do zanęt od firmy Profess: Carp Signal Booster w opakowaniach po 250ml i Smoke Fluo Booster – przeznaczony głównie do stosowania w tzw. methodzie, w opakowaniach po 100ml. Obie serie to bogata paleta smakowa, która rozszerza serie smakowe kulek oraz kilka innych dodatkowych, dla zaciekawienia ryb.

Jakość i wykonanie

Oceniając cały produkt zaczynamy od opakowania, bo często jest ono ważnym czynnikiem dotyczącym świeżości produktu, jak wygody użytkowania. Testowane boostery do zanęty pakowane są w zależności od serii po 250 i 100ml.

Seria Carp Signal rozlana została w duże plastikowe butelki z zakrętką, przez co możemy wielokrotnie otwierać i zamykać nasz produkt, a w torbie podczas podróży nic nam się nie wyleje. Duży otwór ułatwia zalewnie większą ilością płynu np. zanęt w wiadrach czy miskach.

Smoke Fluo Booster jest dostępny w 100ml buteleczkach z odkręcanym korkiem z dzióbkiem. To rozwiązanie, oprócz utrzymania długotrwałej świeżości produktu, dodatkowo pozwala nam odpowiednio dozować booster, co jest niezmiernie wygodne przy dopalaniu zanęty bezpośrednio w podajniku do method feeder.

Sam płyn w obu przypadkach jest dość gesty, bez problemu przylega i oblepia kulki czy ziarna. W wodzie dodatkowo uwalnia swoje aromaty i wabi ryby. Smoke tworzy chmurkę zieloną fluo, co jeszcze szybciej kusi ryby i sprowadza je w miejsce nęcenia.

Przeznaczenie

Jak już wspominaliśmy, pierwszy booster do zanęty z serii Carp Signal Booster świetnie sprawdzi się podczas zalewania kulek karpiowych, ziaren, pelletów i zanęt, którymi zamierzamy nęcić, ale też do dipowania ich przez dłuższy czas, co zwiększy ich skuteczność. Drugi Smoke Fluo Booster to idealny produkt dla maniaków łowienia na method feeder. Jest łatwy w aplikacji, a smukłą butelka zajmuje mało miejsca.

Booster do zanęty podnosi jej skuteczność

Cena

Cena boosterów do zanęt zależy od aromatu na jaki się zdecydujemy. Średnia cena Carp Signal Booster oscyluje w okolicach 14 zł za 250 ml, a seria Smoke Fluo Booster 100ml to koszt ok 10 zł. Cena wydaje się bardzo przystępna i atrakcyjna.

W akcji

Boosterów używaliśmy we wszystkich możliwych sposobach. Carp Signal Booster wykorzystaliśmy do dopalenia ziaren kukurydzy oraz zalewnia kulek. Smoke Fluo Booster używaliśmy podczas aktywnego łowienia na method feeder. W obu przypadkach byliśmy zadowoleni z wyników. Produkty pozwolił nam się przebić wśród innych wędkarzy na łowisku i wyróżnić nasze łakocie dla ryb, które to miały podawaną bogatą paletę smakową, raz pomarańcza – czekolada, a innym razem kraba japońskiego czy ser parmezan. Boostery niejednokrotnie uratowały nasze zasiadki, gdy ryby nie żerowały. Smoke Fluo Booster o smaku morwy na stałe zagościł w naszej torbie. Podczas słabych brań wspominana fluo chmurka dobrze prowokowała ryby do brań i zdecydowanie nam pomagała. Boostery dobrze rozpuszczały się w wodzie. Po zetknięciu z wodą natychmiast zaczynały pracować, co zdecydowanie było kluczem do sukcesu. Czasami używaliśmy ich do wzmocnienia zanęt, mieszaliśmy booster z wodą i używaliśmy jej do namaczania. Efekty były równie zadowalające.

Booster do zanęty

Używamy go w celu podniesienia walorów smakowych i zapachowych przynęt i zanęt

Podsumowanie

Jeden i drugi booster do zanęty możemy uznać za produkty dobre. Ich głównym atutem jest możliwość wyróżnienia się na łowisku poprzez wzmacnianie naszych przynęt. Bogata oferta smakowo-zapachowa zaproponowana przez firmę Profess pomoże nam znaleźć coś, czego w danym momencie potrzebujemy. Możemy stworzyć całą serię o tym samym smaku, zaczynając od kulki na włos, przez kulki do nęcenia, na boosterze kończąc. Dodatkowe walory, takie jak chmurka fluo może być kluczem do sukcesu, kiedy inne metody zawodzą. Zdecydowanie jesteśmy zadowoleni z tego produktu. Po raz kolejny firma Profess proponuje coś, co nie tylko nie działa, ale również posiada świetny stosunek jakości do ceny.

Zalety

• Duży wachlarz smaków
  • Dodatkowo wabiącą chmurka fluo
  • Dobra cena
  • Ciekawe opakowanie z „Dziubkiem”

Wady

• Trochę za mało gęste (boostery fluo)