Katalog testów sprzętu wędkarskiego: ODZIEŻ I OBUWIE

Ciepły zestaw Savage Gear ProGuard Thermo

Powoli zima odchodzi w zapomnienie, ale cały czas przed nami chłodne poranki i dłuższe zasiadki linowe czy karpiowe. Wielokrotnie podkreślaliśmy, że nie ma nic gorszego od zmarznięcia czy przemoknięcia na rybach – może to całkowicie popsuć nam wypad wędkarski. Dlatego też publikujemy test zestawu spodnie i kurtka, który z powodzeniem można stosować od jesieni przez zimę do wiosny. Zapraszamy do lektury testu zestawu Savage Gear ProGuard Thermo

Chyba nie ma nic gorszego niż przemoczone ubranie na rybach. Woda w połączeniu z wiatrem to już totalna masakra a dokładając jesienną temperaturę otrzymujemy koniec świata. Aby ustrzec się przed najgorszym sprawdziliśmy jak radzi sobie w boju zestaw: kurtka + spodnie Black Savage od Savage Gear.

Wędkarstwo spinningowe, a w szczególności jego rozwój w poszczególnych metodach połowu, wymusza na wędkarzach zastosowanie często specyficznego wyposażenia. Jakiś czas temu opisywaliśmy i testowaliśmy kurtkę

Kurtka wędkarska Ropiks

Odzież wędkarska jest tematem bardzo częstych rozmów między wędkarzami. Jak wiadomo, prawidłowo dobrana i dobra jakościowo odzież ma wpływ na to jak nam się łowi

Jakiś czas temu na łamach Fishing Testu prezentowaliśmy buty do brodzenia Mikado. Producent do kompletu przygotował również śpiochy, które w zestawieniu z obuwiem tworzą całość

W tym roku po raz kolejny na wyprawę wędkarską zabraliśmy ze sobą sprzęt, aby przetestować go w ekstremalnych warunkach w wodach Szwecji i Norwegii. Dokładnie

Kalosze Demar New Universal Pro

Zima trzyma w części polski na dobre. Szczęśliwi ci wędkarze, którzy mogą posiedzieć przy wydrążonym przeręblu. Choć mrozy obecnie odpuściły, nie znaczy to wcale, że

Przemierzając wielokilometrowe odcinki swoich łowisk, wielu wędkarzy narzeka później na dyskomfort związany z faktem, że mieli zbyt ciężki plecak, lub też przeciążoną kamizelkę. Co zrobić,

Komplet Savage Gear MIMICRY 3D URBAN

Niekorzystne warunki atmosferyczne nad wodą prawdopodobnie każdego z nas zmusiły do przeanalizowania wędkarskiej garderoby. Dziś wielu producentów czy dystrybutorów sprzętu wędkarskiego w swojej ofercie posiada

Sezon wędkarski można uznać za rozpoczęty. Wraz z pierwszymi oznakami wiosny, większość wędkarzy dopiero teraz wyrusza nad wodę. Ten okres to również dobry czas, aby

Robinson Promocja Maj 2019
Plecionki JMC

Ostatnie komentarze

• Bogdan111 w Ryobi Ecusima 3000Vi: “Serwis na Plus - kołowrotek naprawiony i nasmarowany (korbka również).Maj 16, 16:00
  • forexforyou w Skrzynia wędkarska JMC: “Taka sama jest w decathlonie za mniejszą kasiorę. https://www.decathlon.pl/skrzynka-4-szuflady-caperlan-id_8309992.htmlMaj 12, 19:33
  • Finezze 202 cm M Lure 4-18g w Finezze 202 cm M Lure 4-18 g: “Super Rafał takiej opinii szukałem. Właśnie dzisiaj kupiłem ten kijek z myślą, że będzie na wiślane sandacze z łódki. Kumpel…Maj 10, 18:05
  • Sobek w Plecionka Mikado Nihonto Octa Braid: “JEDNO WIELKIE DNO NIEPOLECAM TEGO NAWET KOMUŚ KTO MA Mało siana lepiej kupić 2 razy drazsza niż ten badziew pęka…Maj 5, 22:12
  • Łukasz w Skrzynka wędkarska Caperlan: “Użytkuję już dwa lata z górką i mogę w ciemno polecić. Przede wszystkim jest wytrzymała, upadała już, upadałem ja na…Maj 5, 15:16
  • STEFAN SZCZECIN w York Blue Diamond Spin 270/7-28g: “UŻYWAM 2 KIJÓW Z SERII BLUE DIAMOND EVO 270/20 i ZANDER 270/35 OD 2014 NA ODRZE KIJE…Kwi 28, 16:53
  • Zbych w Kołowrotek muchowy Mikado Trout #5/6: “Cześć Mam Właśnie taki kupiłem. Po pierwszym wypadzie w życiu z muchówką nad wodę…Kwi 28, 16:04
  • Mariusz w Plecionka Mikado Nihonto Octa Braid: “Zakupiłem w/w plecionkę o średnicy 0,18 mm o uciagu 16,4 kg. Przy statycznym naciągu, plecionka zrywa się przy wadze 6…Kwi 18, 19:20