Amerykańska firma 13 Fishing wprowadza usługę Trickshop, która pozwoli wędkarzom na dostosowanie kołowrotka do swoich potrzeb w niespotykanym dotąd zakresie.
Od czasu debiutu na rynku w 2011 r., 13 Fishing udało się zdobyć grono oddanych klientów. Sukces ten nie byłby możliwy bez pomysłowości założyciela firmy, znanego z Pure Fishing Jima Coble’a. Firma zaczynała działalność od sprzedaży unikatowego sprzętu do łowienia podlodowego, by wkrótce rozszerzyć działalność na inne obszary związane z wędkarstwem. 13 Fishing zyskało opinię firmy wprowadzającej niestandardowe i unikatowe rozwiązania, którą to tylko umocni nowa usługa oferowana przez Trickshop. Klienci dzięki niej będą mogli zamówić i skonfigurować całą gamę komponentów i części do markowych kołowrotków 13 Fishing, a ograniczeniem ma być jedynie wyobraźnia wędkarza.
Więcej szczegółów na stronie www.13fishing.com
Źródła zdjęć: www.13fishing.com