W styczniu weszła na rynek nowa przynęta Jackson – The Trout, która ma odznaczać się niezwykle realistycznym wyglądem i zmienną pracą w wodzie. Produkt ten jest owocem koncepcji 4D, zgodnie z którą działa ta niemiecka firma.
2015 rok oznacza 10-tą rocznicę działalności dla Jackson, jednej z wiodących marek Cebbry. Przełomowym wydarzeniem w historii Jackson było wprowadzenie na rynek przynęty The Shad w 2010 r., a następnie przynęt gumowych, które powtórzyły jej sukces. Od tego czasu firma ta stale się rozwija, a jej asortyment poszerza o nowe typy produktów. Dla Jackson niezwykle ważne jest stałe podnoszenie poprzeczki jeśli chodzi o produkcję wysokiej jakości sprzętu wędkarskiego. Zanim produkt tej firmy trafi na rynek, musi zgadzać się z wymyśloną przez Jackson koncepcją 4D – Demand, Development, Design i Durability (Zapotrzebowanie, Rozwój, Projekt i Trwałość). Według niej, aby produkt odniósł sukces musi odpowiadać aktualnemu zapotrzebowaniu, w procesie rozwoju muszą uczestniczyć odpowiedni partnerzy a projekt zakładać odpowiednią jakość wykonania. Tylko produkt spełniający wszystkie te kryteria na trwałe zagości na rynku.
Źródła zdjęć: www.jackson-fishing.com