×

Uwaga

Please enter your Disqus subdomain in order to use the 'Disqus Comments (for Joomla)' plugin. If you don't have a Disqus account, register for one here

Przynęty

Wobler Adusta

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Przynęty wędkarskie to temat, który można ciągnąć godzinami. Wielu wędkarzy dopatruje się w pewnych tylko przynętach cech, które stają się niemal gwarantem sukcesu. Dla nas przedstawienie kolejnego woblera to bardzo trudne zadanie, bowiem w rękach mieliśmy już ich setki… I jak tu w związku z tym znaleźć coś, co będzie wędkarzy zaskakiwało? Z czystym sumieniem musimy powiedzieć jedno - Adusta zaskoczyła nas po całości!

Pellet Carpline Medium Carpline Premium

Ocena użytkowników: 0 / 5

Kuszenie ryb wolnego żeru to nie lada wyzwanie. Szeroka gama dostępnych na rynku zanęt i przynęt, w najróżniejszych smakach i kolorach, może przysporzyć o ból głowy. By nieco ułatwić zadanie naszym czytelnikom, zdecydowaliśmy się tym razem przetestować kulki oraz pellet zanętowy firmy Harison, z serii Carpline Medium oraz Carpline Premium. Sprawdźcie, co wyniknęło z tych testów.

Savage Gear 3D Minnow Diver

Ocena użytkowników: 0 / 5

Współczesne wędkarstwo stawia przed firmami produkującymi asortyment wędkarski coraz to ambitniejsze wyzwania. Jeszcze trudniej zapewne jest w kategorii przynęt, gdzie inżynierowie dwoją się i troją aby sprostać wymaganiom i oczekiwaniom wędkarzy. Savage Gear od jakiegoś czasu stara się przynętom z jednej ze swoich linii nadać charakter wiernie imitujący naturalny pokarm drapieżników. Mieliśmy realistyczne płocie, kaczki, szczury - teraz przyszedł czas na coś znacznie drobniejszego. Przed Wami strzebla w wersji 3D.

Miękka przynęta Natori Caperlan

Ocena użytkowników: 0 / 5

Wędkarz spinningista nie ma łatwego życia, szczególnie jak wejdzie do sklepu z zamiarem zakupu nowej przynęty gumowej. My dzisiaj będziemy brnąć dalej i jeszcze mocniej utrudnimy Wam życie. Zapraszamy do testu przynęty miękkiej Natori, gumy z ogromnym potencjałem.

Adusta Penta Shad

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna

Wybór gumowych przynęt spinningowych jest olbrzymi. Katalogi producentów opisują szczegółowo innowacje, a sklepy dwoją się i troją aby dostarczyć wszystko to, czego potrzebują wymagający klienci. Producenci prześcigają się w tworzeniu nowości, i stosują coraz to ciekawsze rozwiązania w swoich produktach. Kiedy otrzymaliśmy do testów kolejną gumową przynętę, zastanawialiśmy się nad tym, co można więcej w gumce wymyślić…

Zanęta Gold Line i Silver Line

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wszyscy doskonale wiemy, że w karpiarstwie i wędkarstwie gruntowym, bardzo ważnym punktem jest dobry, godny zaufania sprzęt. Jednak nie tylko. To tylko połowa sukcesu.  Drugą połowę stanowią zanęty i przynęty, które odpowiednio dobrane, mają zadanie kusić naszych wodnych przyjacieli. Jest to tak ważny element efektywnego łowienia, że zdecydowaliśmy się przyjrzeć jednej z firm, produkującej tego typu asortyment i przetestować go. I tak na nasz warsztat trafiły zanęty marki Harison, z serii Gold Line i Silver Line, które zabraliśmy ze sobą nad wodę. Zobaczcie, co wyniknęło z tych testów.

Komponenty zanętowe Harison

Ocena użytkowników: 5 / 5

Mimo, że rynek wędkarski bogaty jest w niezliczoną ilość zanęt, o różnorakich smakach i zapach, wytrawni karpiarze i grunciarze często sami kombinują nad recepturami własnych mieszanek. Ułatwić mogą to komponenty, które często wyprodukowane z naturalnych składników, pomagają w stworzeniu zanęty idealnej. Jedną z firm, która takie produkty ma w swoim asortymencie, jest firma Harison, które w tym teście, bierzemy pod lupę.

Savage Gear 3D River Roach Paddletail

Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Wędkarstwo w naszym kraju cały czas się rozwija. Coraz więcej wędkarzy zaczyna łowić metodami stosowanymi u naszych sąsiadów, a nawet za oceanem. Obecnie trwa sezon na drapieżniki, a ogromną popularność zdobywa łowienie ich na duże przynęty. W ten właśnie sposób Szwedzi od lat polują na ogromne szczupaki. Wychodząc naprzeciw naszym rodzimym kolegom wędkarzom, postanowiliśmy spróbować i przetestować przynętę idealną do tego zadania. Zapraszamy na test dużej gumy od Savage Gear - 3D River Roach Paddletail.

Błystki obrotowe Caperlan

Ocena użytkowników: 5 / 5

Swego czasu błystka obrotowa była bez wątpienia przynętą pierwszego wyboru. Dziś prawdopodobnie prym oddała na rzecz przynęt gumowych. Jest jednak wielu spinningistów, którzy z obrotówką się nie rozstają. Tym razem pod naszą lupę trafiły błystki obrotowe dobrane w zestawy przeznaczone na określone gatunki ryb. Całość przygotowana przez markę Caperlan.

D.A.M. Effzett Longhorn

Ocena użytkowników: 5 / 5

Przynęty gumowe bez wątpienia należą do najbardziej popularnych przynęt spinningowych. W naszych pudełkach mnożą się niemal przez cały sezon. Producenci doskonale wiedza o tym, że my wędkarze bardzo mocno polubiliśmy silikonowe wabiki, i nieustannie proponują nam jakąś innowację. D.A.M Longhorn to kolejny przedstawiciel nowego modelu przynęty przygotowanej celowo pod określone gatunki ryby. Zapraszamy do naszej recenzji.