Przynęty

Komponenty zanętowe Harison

Mimo, że rynek wędkarski bogaty jest w niezliczoną ilość zanęt, o różnorakich smakach i zapach, wytrawni karpiarze i grunciarze często sami kombinują nad recepturami własnych mieszanek. Ułatwić mogą to komponenty, które często wyprodukowane z naturalnych składników, pomagają w stworzeniu zanęty idealnej. Jedną z firm, która takie produkty ma w swoim asortymencie, jest firma Harison, które w tym teście, bierzemy pod lupę.

Savage Gear 3D River Roach Paddletail

Wędkarstwo w naszym kraju cały czas się rozwija. Coraz więcej wędkarzy zaczyna łowić metodami stosowanymi u naszych sąsiadów, a nawet za oceanem. Obecnie trwa sezon na drapieżniki, a ogromną popularność zdobywa łowienie ich na duże przynęty. W ten właśnie sposób Szwedzi od lat polują na ogromne szczupaki. Wychodząc naprzeciw naszym rodzimym kolegom wędkarzom, postanowiliśmy spróbować i przetestować przynętę idealną do tego zadania. Zapraszamy na test dużej gumy od Savage Gear - 3D River Roach Paddletail.

Błystki obrotowe Caperlan

Swego czasu błystka obrotowa była bez wątpienia przynętą pierwszego wyboru. Dziś prawdopodobnie prym oddała na rzecz przynęt gumowych. Jest jednak wielu spinningistów, którzy z obrotówką się nie rozstają. Tym razem pod naszą lupę trafiły błystki obrotowe dobrane w zestawy przeznaczone na określone gatunki ryb. Całość przygotowana przez markę Caperlan.

D.A.M. Effzett Longhorn

Przynęty gumowe bez wątpienia należą do najbardziej popularnych przynęt spinningowych. W naszych pudełkach mnożą się niemal przez cały sezon. Producenci doskonale wiedza o tym, że my wędkarze bardzo mocno polubiliśmy silikonowe wabiki, i nieustannie proponują nam jakąś innowację. D.A.M Longhorn to kolejny przedstawiciel nowego modelu przynęty przygotowanej celowo pod określone gatunki ryby. Zapraszamy do naszej recenzji.

Pellet Carpline Medium Carpline Premium

Kuszenie ryb wolnego żeru to nie lada wyzwanie. Szeroka gama dostępnych na rynku zanęt i przynęt, w najróżniejszych smakach i kolorach, może przysporzyć o ból głowy. By nieco ułatwić zadanie naszym czytelnikom, zdecydowaliśmy się tym razem przetestować kulki oraz pellet zanętowy firmy Harison, z serii Carpline Medium oraz Carpline Premium. Sprawdźcie, co wyniknęło z tych testów.

Savage Gear 3D Crucian Crank

Sezon letni dawno już za nami. Nie znaczy to jednak, że nie możemy przyglądać się przynętom przeznaczonym pod drapieżniki których szczyt żerowania przypada na miesiące wiosenno – letnie. Od dłuższego czasu testowaliśmy nowość na 2017 r. od Savage Gear. Fazę testów zakończyliśmy późną jesienią na poszukiwaniu szczupaków. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi spostrzeżeniami odnośnie wabika 3D Crucian Crank.

Miękka przynęta Natori Caperlan

Wędkarz spinningista nie ma łatwego życia, szczególnie jak wejdzie do sklepu z zamiarem zakupu nowej przynęty gumowej. My dzisiaj będziemy brnąć dalej i jeszcze mocniej utrudnimy Wam życie. Zapraszamy do testu przynęty miękkiej Natori, gumy z ogromnym potencjałem.

D.A.M Effzett Greedy Shad

Wielu wędkarzy łowiących na spinning, pomimo wypchanych do granic wytrzymałości pudełek z przynętami, ciągle poszukuje czegoś nowego. Producenci i dystrybutorzy doskonale wiedzą o tym fakcie, i nie pozwalają nam wędkarzom odpocząć od zakupów. Tym razem sprawdzimy gumę firmy D.A.M.

Zanęta Gold Line i Silver Line

Wszyscy doskonale wiemy, że w karpiarstwie i wędkarstwie gruntowym, bardzo ważnym punktem jest dobry, godny zaufania sprzęt. Jednak nie tylko. To tylko połowa sukcesu.  Drugą połowę stanowią zanęty i przynęty, które odpowiednio dobrane, mają zadanie kusić naszych wodnych przyjacieli. Jest to tak ważny element efektywnego łowienia, że zdecydowaliśmy się przyjrzeć jednej z firm, produkującej tego typu asortyment i przetestować go. I tak na nasz warsztat trafiły zanęty marki Harison, z serii Gold Line i Silver Line, które zabraliśmy ze sobą nad wodę. Zobaczcie, co wyniknęło z tych testów.

Keitech Swing Impact Fat 7.8"

Sezon na drapieżniki w pełni, a my wpadliśmy w szał łowienia na duże przynęty. Przeglądając oferty różnych producentów bardzo szybko zwróciliśmy uwagę na ofertę firmy Keitech. Zapewne duża grupa wędkarzy kojarzy gumę Swing Impact Fat, która sprawdziła się przy łowieniu sandaczy i okoni. Obecnie model ten dorobił się brata w wersji big, czyli 7,8” - przekładając na polskie jednostki około 20 cm gumy. Nie mogliśmy przejść obok niej obojętnie, dlatego zapraszamy do testu.