Odzież i obuwie wędkarskie

Savage Gear 3D Minnow Diver

Współczesne wędkarstwo stawia przed firmami produkującymi asortyment wędkarski coraz to ambitniejsze wyzwania. Jeszcze trudniej zapewne jest w kategorii przynęt, gdzie inżynierowie dwoją się i troją aby sprostać wymaganiom i oczekiwaniom wędkarzy. Savage Gear od jakiegoś czasu stara się przynętom z jednej ze swoich linii nadać charakter wiernie imitujący naturalny pokarm drapieżników. Mieliśmy realistyczne płocie, kaczki, szczury - teraz przyszedł czas na coś znacznie drobniejszego. Przed Wami strzebla w wersji 3D.

Spodnie i kurtka wędkarska 5 CAPERLAN

Odzież firmy Caperlan znana jest bez wątpienia wszystkim wędkarzom w naszym kraju. Marka ta zasłynęła z bardzo dobrej jakości odzieży, którą można nabyć za niewielką cenę. Bodaj 3 lata temu jako pierwsi w Polsce opisaliśmy wędkarska kurtkę i spodnie Caperlan Ilicium. Wówczas przyznaliśmy zestawowi bardzo wysoki noty, oraz niemal komplet wyróżnień redakcji. Jak  będzie tym razem?

Savage Gear 3D Minnow Diver

Kurtka wędkarska Ropiks

Odzież wędkarska jest tematem bardzo częstych rozmów między wędkarzami. Jak wiadomo, prawidłowo dobrana i dobra jakościowo odzież ma wpływ na to jak nam się łowi oraz jak długo jesteśmy w stanie wytrzymać na łowisku. Oczywiście wybór jest spory i tym testem chcielibyśmy wam przybliżyć jedną z propozycji polskiego producenta – kurtkę wędkarską firmy Ropiks. Zapraszamy na test.

Adusta Penta Shad

Wybór gumowych przynęt spinningowych jest olbrzymi. Katalogi producentów opisują szczegółowo innowacje, a sklepy dwoją się i troją aby dostarczyć wszystko to, czego potrzebują wymagający klienci. Producenci prześcigają się w tworzeniu nowości, i stosują coraz to ciekawsze rozwiązania w swoich produktach. Kiedy otrzymaliśmy do testów kolejną gumową przynętę, zastanawialiśmy się nad tym, co można więcej w gumce wymyślić…

Kurtka do brodzenia Caperlan Wading 5 Black

Już za kilka chwil cała rzesza wędkarzy rozpocznie sezon spinningowy. Wielu z nas zacznie poszukiwania ekwipunku niezbędnego do brodzenia, czyli łowienia bezpośrednio z wody. Sporą ciekawostką jest tu oferta francuskiej sieci sprzedaży Decathlon. Tym razem przyszło nam zająć się kurtka do brodzenia Wading Black. Poniżej nasze przemyślenia dotyczące testowanego produktu.

Wędka Mikado Excellence Method Feeder

w Wędki

Szyk i elegancja – to pierwsze słowa, jakie przychodzą na myśl po wzięciu do ręki wędki Excellence Method Feeder od Mikado. Jednak wszyscy wędkarze doskonale wiedzą, że sam wygląd to nie wszystko. Jak zatem kij od Mikado, który trafił na polski rynek na początku 2018 roku, sprawdza się nad wodą? Testując go całe lato, sprawdziliśmy go skrupulatnie. Sami przekonajcie się, jakie wyciągnęliśmy wnioski.

Rękawice Viking Yoshi

Rękawice wędkarskie to gadżet, którego przydatność docenia każdy, kto doświadczył wielogodzinnego łowienia w niezbyt komfortowych warunkach. Sięgneliśmy jednak po produkt, którego docelowym odbiorcą są nie wędkarze, a raczej outdoorowcy i trekkingowcy. Testom poddaliśmy rękawice Yoshi firmy Viking - zapraszamy do lektury.