Akcesoria wędkarskie

Skrzynia wędkarska JMC

Ekwipunek u wielu wędkarzy przestaje się mieścić w kilku pudełkach. Skąd my wszyscy znamy szafy i pół piwnicy zawalone luźno rozsypanymi przynętami… Wielu z nas na swojej drodze spotkało się z problemem szybkiego segregowania przynęt i drobnych elementów wyposażenia wędkarskiego. Jest na to świetny sposób. Jednym ruchem możemy wszystko logicznie posegregować i uporządkować względem przeznaczenia.

Krzesło wędkarskie Caperlan CSB Feeder Adjust+

Tym razem w nasze ręce wpadł sprzęt, który został stworzony aby ułatwić życie wędkarzom, a mianowicie krzesło wędkarskie typu CSB dedykowane pod wędkarstwo feederowe. Od takiego typu sprzętu oczekujemy jednak nie tylko wygody, ale również funkcjonalności oraz dobrej jakości. Sprawdźmy zatem, czy odnajdziemy te cechy w krześle feederowym od firmy Caperlan.

Okulary polaryzacyjne Caperlan Skyrazer

W tym roku letnia pogoda zdecydowanie bardzo nas rozpieściła. Może jednak nie typowo wędkarsko, bo z nieba lał się żar, i nie dało się długo wysiedzieć na słońcu. W takich warunkach bardzo ważna jest ochrona oczu. Pomimo zakończenia wakacji, zapraszamy na test okularów polaryzacyjnych Caperlan Skyrazer - pogoda ma się jeszcze trochę utrzymać, dlatego gorąco zachęcamy do lektury.

Haki offsetowe Mikado Jaws

Wędkarstwo zmienia się niemal każdego dnia. Wędkarzom stawiane są coraz to nowe wyzwania. Po jednej stronie mamy chimeryczne ryby, po drugiej ciągle nowe pomysły i innowacje producentów sprzętu wędkarskiego. Nowe systemy zbrojenia ciągle to innych przynęt gumowych. Zapewne wielu z nas próbowało swoich sił w wykorzystaniu haków offsetowych. Zbroiliśmy nimi klasyczne gumy z czeburaszką, montowaliśmy do drop shota, jednak często mieliśmy kłopot z dostępnością haków oraz ich ceną. Dziś w sklepach jest niemal wszystko - czy nowości zawsze okazują się godne polecenia?

Plecak wędkarski - CHEST PACK COMPLETE CAPERLAN

Moda i funkcjonalność w wędkarstwie zaczynają iść ze sobą w parze. Swego czasu wystarczył nam najzwyklejszy worek na ekwipunek wędkarski i byliśmy szczęśliwi z tego, że będzie nam dane połowić w swoim ulubionym łowisku. Dziś niemal konieczne jest posiadanie w swojej wędkarskiej szafie co najmniej kilku kompletów odzieży wędkarskiej, a do tego paru toreb czy plecaków.

Okulary BluWater Buoyant GT Blue

Dzisiejszy test będzie poświęcony produktowi, który części wędkarzy może wydawać się zbędny, a o tej porze roku jakimś totalnym nieporozumieniem. Będą nim okulary polaryzacyjne firmy BluWater model PL Buoyant GT Blue. Przybliżymy Wam tą jeszcze nieznaną w naszym kraju firmę oraz udowodnimy, że takie okulary to konieczność dla każdego, kto spędza dużo czasu na zewnątrz.

Kotwice Mikado Jaws

Jesteśmy pewni, że każdy ze spinningistów pamięta zdziwienie, które kwitowało emocjonujący hol. Złość i irytacja następowała zaraz po tym, jak doszukiwaliśmy się najsłabszego elementu naszego wędkarskiego zestawu. Tak dziś pomijany przez wielu wędkarzy ale i producentów drobny element- kotwice!

Spodniobuty Caperlan Waders Khaki

Wędkarstwo spinningowe, a w szczególności jego rozwój w poszczególnych metodach połowu, wymusza na wędkarzach zastosowanie często specyficznego wyposażenia. Jakiś czas temu opisywaliśmy i testowaliśmy kurtkę do brodzenia Caperlan Wading 5 Black. Podczas testów wypadła ona bardzo dobrze. Teraz przyszła pora na dopełnienie naszego ekwipunku do brodzenia - w tym celu postanowiliśmy przyjrzeć się spodniobutom tej samej firmy. Zapraszamy do recenzji.

Latarka D.A.M Effzett z lampą UV

Podczas jednego z ostatnich poranków, po powrocie z nocnego łowienia, siedząc i popijając ciepłe mleko zastanawiałem się, jak mógłbym usprawnić swoje nocne wędkowanie. Od razu przypomniała mi się jedna sytuacja z dnia wcześniejszego, gdy w totalnej ciemności próbowałem zawiązać agrafkę – nie było to łatwe zadanie. Pomyślałem, że przydałaby się dobra latarka czołowa. Odpaliłem Internet, zacząłem szukać i jest – moją uwagę przykuł produkt firmy D.A.M – latarka czołowa z lampą UV. Po co i dlaczego? Opiszę w dalszej części testu.